Benvinguts al Bar del Barbut! - Galeria de'n Tomeu
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Benvinguts al Bar del Barbut! - Galeria de'n Tomeu
Hola a tothom! Me diuen que per aquest fòrum s'està preparant grossa... Jo, per començar, vaig a mostrar quatre cosetes, a veure si ens anem animant i podem començar a veure cosetes guapes de la gent, aprendre una mica entre tots i donar vidilla a aquesta plataforma!
Unes quantes pàgines de "Un Pueblo Blanco: El bar del barbudo", el còmic que acab de publicar amb Planeta de Agostini:
I per aquí la il·lustració de portada, sense maquetar:
Ja em direu qué us sembla!
Unes quantes pàgines de "Un Pueblo Blanco: El bar del barbudo", el còmic que acab de publicar amb Planeta de Agostini:
I per aquí la il·lustració de portada, sense maquetar:
Ja em direu qué us sembla!
Re: Benvinguts al Bar del Barbut! - Galeria de'n Tomeu
Hola Tomeu,
felicitats per la publicació d'Un pueblo blanco. El bar del barbudo. Després de veure aquests dibuixos, m'han donat ganes de continuar veient més i he visitat la teva web: m'agrada especialment Cartes i Entre llops.
Com que demanes la nostra opinió, deixa'm que et digui la meva. El millor, per a mi, són els personatges -molt bé assolits- i l'humor, això és el que més destacaria del conjunt de la web.
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres i, de nou, felicitats!
Fins aviat,
Carme.
felicitats per la publicació d'Un pueblo blanco. El bar del barbudo. Després de veure aquests dibuixos, m'han donat ganes de continuar veient més i he visitat la teva web: m'agrada especialment Cartes i Entre llops.
Com que demanes la nostra opinió, deixa'm que et digui la meva. El millor, per a mi, són els personatges -molt bé assolits- i l'humor, això és el que més destacaria del conjunt de la web.
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres i, de nou, felicitats!
Fins aviat,
Carme.
Gràcies, Carme! Espero que més gent s'animi a penjar feina seva, que així ho tindrem tot junt al mateix lloc i serà molt més interessant!
Ha estat una d eles meves lectures d' estiu
I he de dir que se m' ha fet curt i entranyable...
Molt bona feina Tomeu!!!
A veure si penges més cosetes i ens deleites amb la teva varietat d' estils
I he de dir que se m' ha fet curt i entranyable...
Molt bona feina Tomeu!!!
A veure si penges més cosetes i ens deleites amb la teva varietat d' estils
Uns quants esbossos que no estàn a la meva web:
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum