Hola! això és nou, oi?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola! això és nou, oi?
No sabia de l'existència d'aquest "foro"! ... visito molt el de ilustrando.com/foro
Aprofito per presentar-me, sóc UXUA, podeu veure el que faig a http://uxuaart.googlepages.com
Salutacionsss!!!!!!
Aprofito per presentar-me, sóc UXUA, podeu veure el que faig a http://uxuaart.googlepages.com
Salutacionsss!!!!!!
Re: Hola! això és nou, oi?
Hola Uxua,
Molt txules les teves il·lustracions! i benvinguda al fòrum, quasi acabadet d'estrenar (va ser a l'agost). Aquest altre fòrum que em dius ja porta molt més temps i està consolidat entre els il·lustradors. Però el nostre està en català i és una iniciativa de l'APIC, encara que està obert als no socis també.
Ens agradarà molt que ens visitis sovint i que ens deixis els teus comentaris i tot el que vulguis....
Salutacions,
Carme.
Molt txules les teves il·lustracions! i benvinguda al fòrum, quasi acabadet d'estrenar (va ser a l'agost). Aquest altre fòrum que em dius ja porta molt més temps i està consolidat entre els il·lustradors. Però el nostre està en català i és una iniciativa de l'APIC, encara que està obert als no socis també.
Ens agradarà molt que ens visitis sovint i que ens deixis els teus comentaris i tot el que vulguis....
Salutacions,
Carme.
Hola UXUA,
Benvinguda
Per que no puges dibuixos aquí, i fas d' aquesta la teva galeria?
Benvinguda
Per que no puges dibuixos aquí, i fas d' aquesta la teva galeria?
Ho he intentat però no em deixaaaa, arribo al punt que diu "galeria creada" però després res ... uhm, aprofito per comentar que fa cosa de dos dies que estic rebent correu spam mitjançant el sistema de deixar missatges a la web de l'APIC. Esteu al corrent de si a algú li passa quelcom semblant? és força molest.... Moltes gràcies!
M'agrada molt el que fas, Uxua! Benvinguda!
Els cómics sobre tot trobo que tenen molta conya i personalitat... Bravo!
Els cómics sobre tot trobo que tenen molta conya i personalitat... Bravo!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum