Hola! Acabo d'arribar!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola! Acabo d'arribar!!
Bon dia! Aquest és el segon dia que estic inscrita al fòrum. Em dic Mar i tinc 31 (quasi 32) anys. La meva profesió no té res a veure amb la ilustració i el disseny (munto sistemes de control), peró la meva gran pasió sí que es dibuixar, fer fotos i tot lo rel.lacionat amb el mon del disseny gràfic.
M'agrada molt aquest espai encara que em falta traça per fer-lo anar!
Per exemple: no se com es carreguen imatges a la meva galeria (que l'hi he donat a un botó i m'ha dit que ja la he creat). Bé, jo vaig indagant a veure si m'ensurto!! s'accepten tot tipus de consells!
P.D: perdoneu les faltes ortogràfiques
Una salutació a tothom!!!
Mar M.B
M'agrada molt aquest espai encara que em falta traça per fer-lo anar!
Per exemple: no se com es carreguen imatges a la meva galeria (que l'hi he donat a un botó i m'ha dit que ja la he creat). Bé, jo vaig indagant a veure si m'ensurto!! s'accepten tot tipus de consells!
P.D: perdoneu les faltes ortogràfiques
Una salutació a tothom!!!
Mar M.B
Re: Hola! Acabo d'arribar!!
Hola Mar, benvinguda al fòrum!
He mirat internament el tema de les imatges i veig que l'àlbum personal de Mar M. B ha estat creat, encara que no hi havia res, com bé dius. Aquesta situació m'ha servit per a pensar que pot ser calia afegir les instruccions per pujar imatges, a l'apartat que parla del funcionament del fòrum. Són aquestes: Es fa clic en Galeria, en la barra superior, i després a El teu àlbum personal. A dalt, a l'esquerra, clicar al botó pujar foto i es van afegint les imatges, omplin un petit formulari.
A veure qué tal ara.
Una abraçada,
Carme.
He mirat internament el tema de les imatges i veig que l'àlbum personal de Mar M. B ha estat creat, encara que no hi havia res, com bé dius. Aquesta situació m'ha servit per a pensar que pot ser calia afegir les instruccions per pujar imatges, a l'apartat que parla del funcionament del fòrum. Són aquestes: Es fa clic en Galeria, en la barra superior, i després a El teu àlbum personal. A dalt, a l'esquerra, clicar al botó pujar foto i es van afegint les imatges, omplin un petit formulari.
A veure qué tal ara.
Una abraçada,
Carme.
Crec que m'ha sortit bé!
Hola Carme, he fet el que m'has indicat i m'ha sortit un missatge que em diu que he enviat la imatge correctament i que l'administrador l'ha de veure (suposo que és un filtre perque ningú pengi res lleig).
Ara em fixaré a veure quan està llista a la meva galeria.
Gracies!!
Mar M.B
Ara em fixaré a veure quan està llista a la meva galeria.
Gracies!!
Mar M.B
Hola Mar,
Benvinguda
Podries pujar imatges a aquest fil i convertir això e la teva galeria...
Benvinguda
Podries pujar imatges a aquest fil i convertir això e la teva galeria...
Hola!
Hola Pere!!
Gracies per la benvinguda!!
He penjat algunes imatges més. Espero que us agradin!!
Una abraçada!
Mar M.B
Gracies per la benvinguda!!
He penjat algunes imatges més. Espero que us agradin!!
Una abraçada!
Mar M.B
Kipuruki escrigué:Hola soy nueva por aquí, dónde las subiste?
Hola! "Es fa clic en Galeria, en la barra superior, i després a El teu àlbum personal. A dalt, a l'esquerra, clicar al botó pujar foto i es van afegint les imatges, omplin un petit formulari"
Hace tiempo que no subo nada pero así es como Carme me explicó que se hacía, bienvenida Kipuruki! espero ver algún trabajo tuyo. Saludos!!
Mar M.B
Sí!! ya lo he descubierto!!
Muy graciosa tu ilustración "La vigilante de la charca"
Muy graciosa tu ilustración "La vigilante de la charca"
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum