Taula de llum
Pàgina 1 de 1
Taula de llum
Hola a tothom! Moltes vegades he llegit de gent que busca una taula de llum que estigui bé de preu. Jo estaba entre aquestes personas. M'ho he mirat molt i per internet vaig trobar una molt xula, extraplana i més gran que un A3 per 190 euros (massa cara!, per a la meva butxaca!) A botigas de fotografia vaig demanar preus i per una una miqueta més gran que un A3 em demanaven 250 euros!!! (ni parlar-ne!! jeje).
Solució: me la faig jo!. Em vaig comprar:
Una planxa de "metacrilato" blanca 100x50cm (0'5cm de gruix, crec):26 euros
Dos listons de fusta d'un gruix d'uns 3 x 5 cm i de 2m de llarg: 6 euros les dues
Dos sistemes d'iluminació (fluorescent) llum freda: 11 euros els dos
Un tub de adhesiu per a fusta-metacrilat-vidre- etc (pegatodo): 3 euros
Alguns cargols per a fusta (aixó en tenia per casa)
En total per 46 euros m'he fet una taula de llum enorme i que va d'alló més bé, i es munta molt fàcil! Així que aquí hi ha una forma molt económica de tenir una taula de llum!
Si ho probeu a fer teniu en comte de deixar alguna obertura (millor als costats més curts) per que si no s'escalfa una mica la planxa, i mireu que el fluorescent no sigui més ample que el llistó de fusta on anirà fixat! I si treballeu en una taula de dibuixar poseu a la fusta de "l'invent"uns adhesius que venen de goma perque no rellisqui la taula de llum.
Apa! Espero que us hagi servit d'ajut!
Mar M.B
Solució: me la faig jo!. Em vaig comprar:
Una planxa de "metacrilato" blanca 100x50cm (0'5cm de gruix, crec):26 euros
Dos listons de fusta d'un gruix d'uns 3 x 5 cm i de 2m de llarg: 6 euros les dues
Dos sistemes d'iluminació (fluorescent) llum freda: 11 euros els dos
Un tub de adhesiu per a fusta-metacrilat-vidre- etc (pegatodo): 3 euros
Alguns cargols per a fusta (aixó en tenia per casa)
En total per 46 euros m'he fet una taula de llum enorme i que va d'alló més bé, i es munta molt fàcil! Així que aquí hi ha una forma molt económica de tenir una taula de llum!
Si ho probeu a fer teniu en comte de deixar alguna obertura (millor als costats més curts) per que si no s'escalfa una mica la planxa, i mireu que el fluorescent no sigui més ample que el llistó de fusta on anirà fixat! I si treballeu en una taula de dibuixar poseu a la fusta de "l'invent"uns adhesius que venen de goma perque no rellisqui la taula de llum.
Apa! Espero que us hagi servit d'ajut!
Mar M.B