Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CONCURS ILUSTRARTE '09

3 participantes

CONCURS ILUSTRARTE '09 Empty CONCURS ILUSTRARTE '09

Missatge  Ileana Dt 6 Oct 2009 - 8:11

Hola a tots!

estic interessada en participar en la biennal d'il·lustració "ILUSTRARTE" que es celebra a Lisboa. He vist que un dels requisits és manar tres il·lustracions originals però que te les retornen un cop feta l'exposició.
m'agradaria saber si heu participat i que em contessiu una mica la vostra experiència participant en el concurs.
Moltes gràcies!!
Ileana
Ileana

Cantidad de envíos : 22

Tornar a dalt Ir abajo

CONCURS ILUSTRARTE '09 Empty Re: CONCURS ILUSTRARTE '09

Missatge  Carme Marcos Dj 5 Nov 2009 - 4:43

Hola Ileana,
t'has animat a participar?
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ileana Dv 6 Nov 2009 - 8:44

Hola carme!
doncs la veritat amb les classes a la universitat no he tingut molt temps per poder participar, encara que m'hagués agradat molt... en fi, ja en vindràn més concursos Smile

També et volia comentar que he visitat el teu blog i m'han agradat molt les teves il•lustracions(els animalets per a col•lecció infantil són maquíssims!el cartell de mans unides també está molt bé)quina tècnica fas servir més? també dir-te que és un blog molt complet i actual a tot el que envolta la professió, et felicito!
Jo tinc penjades il•lustracions a la pàgina web de l'apic, el meu nom i cognoms és Helena Frias Peña, per si vols passar a donar un cop d'ull.
Moltes gràcies de nou per la informació donada i per anar construint aquest fórum per a què tots hi puguem participar i si més no, puguem aportar un granet de sorra per fer més sòlida la professió de l'il•lustrador.
Anem parlant!
Ileana
Ileana

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carme Marcos Dv 6 Nov 2009 - 21:13

Hola Ileana,
gràcies pels teus comentaris al treball que faig. T'ho agraeixo molt.
La tècnica és digital i treballo en Photoshop, amb tableta gràfica. Quan busco la idea també vaig dibuixant directament i es formen gran quantitat de ratlles i voltes; si no m'agrada el que va sortint, llenço la capa i començo un altra i quan ja trobo alguna cosa una mica potable, solament baixo l'opacitat d'aquesta capa, obro una de nova i vaig resseguint en negre les línies que formaran la base de l'esbós. Envio al client els esbossos per a que els vegi (així m'evito haver de repetir algun dibuix acabat) i si no hi ha res en contrari, començo a pintar, sempre en diferents capes. Solament al final, vaig acoblant, segons convingui. Si ha d'haver algun canvi per part del client, puc anar directament a la capa concreta i canviar-la o suprimir-la, sense que sofreixi la resta de la il·lustració.

He vist també el teu portafoli en la web de l'APIC i m'agrada especialment el que anomenes Basucolas. Veig que també utilitzes molt els llapis de colors. Es poden fer coses molt boniques amb ells, suavitzant o accentuant segons convingui. Penso que els teus dibuixos es prestan molt per fer collage, per exemple, amb papers transparents. No sé si ho has provat.
Aquí al fòrum, podries ensenyar-nos el que fas, només has d'anar a PRESENTACIÓ.
Gràcies de nou i aquí ens tens per a seguir fent petar la xerrada.
Una abraçada,
Carme.
Laughing
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ileana Dc 18 Nov 2009 - 11:24

Hola carme,
com va tot?
estic intentant pujar imatges a l'apartat "presentació", inserir imatges al propi missatge però em demana ubicar-les al descarregador "ImageShake"...com puc fer per a que es vegin les imatges en el missatge que mani?he de posar un link que vagi directament al descarregador??
Moltes gràcies, espero que tot vagi bé!!
Anem parlant!!
Ileana
Ileana

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carme Marcos Dj 19 Nov 2009 - 22:48

Hola Ileana,
el cert és que no ho he fet mai i no ho sé, però li he demanat a qui en sap que t'escrigui per indicar-te com és fa. Espero que aviat ho faci i surtis de dubtes.

Una altre cosa: degut a que em dius el teu dubte dintre del que seria el fil d'Ilustrarte en la secció de CONCURSOS, passa que la teva pregunta no está com un tema sol (que el podria veure més gent). Si ho fas a part (donant al botó NEWTOPIC), et podrien contestar més ràpid.
Si estàs d'acord, la pròxima vegada que vulguis dir qualsevol comentari o pregunta, la fas fora d'aquest fil, qué et sembla? Moltes gràcies, Ileana, i insistirè per a que et contestin la teva dubte anterior, el més aviat possible.
Una abraçada,
Carme.

Editat per darrera vegada per Carme Marcos el Dj 26 Nov 2009 - 20:15, editat 1 cop en total
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pere Mejan Ds 21 Nov 2009 - 1:32

hola lleana,

En resposta al teu dubte:

Un cop tens la imatge hospedada a Imageshack clica sobre la primera icona de la dreta del dibuix, la "i"...
s´obrirà una finestra, on hi apareixen diferents opcións de link. Selecciona la del recuadre gran, la titulada "Forums", on apareix el link encapçalat per un CONCURS ILUSTRARTE '09  i acabat per un (pot ser que finalitzi amb la data de pujada a Imageshack)

Espero que et sigui útil i aviat poguem veure (i criticar Twisted Evil ) els teus treballs
Pere Mejan
Pere Mejan
Admin

Cantidad de envíos : 23

https://apic.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt