Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES??

2 participantes

Ir abajo

A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES?? Empty A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES??

Missatge  Ileana Dl 1 Mar 2010 - 0:47

Bon dia a tots,
estic fent un blog i m'agradaria saber com puc fer per bloquejar les meves imatges a fi de que no puguin ser copiades.
Suposo que molts de vosaltres també teniu un blog i tindreu aquest mateix dubte. M'agradaria saber si algú de vosaltres l'ha pogut resoldre.
També preguntar-vos com són les vostres experiències en els blogs. Veieu que us heu donat més a conéixer?
Espero respostes i participació de tothom!!
Moltes gràcies! Smile
Ileana
Ileana

Cantidad de envíos : 22
Fecha de inscripción : 06/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES?? Empty Re: A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES??

Missatge  Carme Marcos Dl 1 Mar 2010 - 20:29

Hola Ileana,
per a que apareguin les nostres fotografies o il·lustracions del bloc copiades en alguna publicació, no es podrien imprimir perquè estan a una resolució de 72 dpi, encara que sí es poden copiar per a qualsevol format de les noves tecnologies.
Per a bloquejar les imatges, és a dir, que quan vulguin arrossegar fora del bloc no es pugui, desconec com es fa, però el que fem molts és deixar ben clar que les imatges tenen copyrigth, això primer. Segon, cadascuna pot portar el nom o logotip al costat de la c dintre d'un cercle del copyrigth, o es pot creuar la imatge amb el teu nom o logotip semitransparente.
El bloc és visitat per moltíssima gent i si ho fas en catellà encara ho serà més, és una bona manera de donar a conèixer el nostre treball. (Hi ha comptadors gratuïts que t'informen de les visites). Si el que desitges és aconseguir treball, pensa que el bloc és visitat per a saber l'últim que estem fent i les línies de text que escrivim és com si tinguéssim una conversa amb el possible client, explicant cada imatge.
Quan obris el teu, ja ens ho diràs, per visitar-lo. bounce
Salutacions,
Carme.
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES?? Empty Re: A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES??

Missatge  Carme Marcos Dc 7 Set 2011 - 19:36

Hola Ileana,
amb una mica de retard, et puc facilitar alguns sistemes per a que costi copiar les imatges del bloc, posant dificultats als que ho vulguin fer. Són aquestes (per a Blogger, desconec si també serveix per altres):

* Per evitar la còpia mitjançant l'arrossegament de la imatge,
* per evitar el copiar-enganxar amb el botó dret del ratolí i
* per evitar la còpia del text i fons del nostre bloc.

Ves a http://ciudadblogger.com/2009/10/como-evitar-que-te-copien-imagenes-y.html

Per evitar la segona imatge que apareix ampliada en una altra finestra, quan es clica dos cops sobre la primera imatge, ves a
http://elescaparatederosa.blogspot.com/2007/11/imagenes-sin-link-en-blogger.html

Hi ha encara una altra forma de copiar que, de moment, sembla que no hi ha manera de evitar-ho. És el pantallazo (donar-li al botó Impr Pant PetSis del teclat) que copia tot el que apareix a la pantalla. La qualitat de la imatge és baixa per a imprimir, però poden utilitzar-la en Internet. Per aquest cas, sempre tenim el recurs de la 'marca d'aigües' aplicada a les nostres il·lustracions que, tot i que es pot treure i deixar la imatge més o menys com abans d'aplicar la marca, sempre és un destorb més que pot espantar a qui hagi de fer-ho, si és que en sap.

Espero que et sigui d'utilitat.
Una abraçada,
Carme.

Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES?? Empty Re: A L'HORA DE FER-SE UN BLOG, COM PUC FER PER A QUE LES MEVES FOTOGRAFIES NO SIGUIN COPIADES??

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum