Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Treball "sense ànim de lucre"

2 participantes

Ir abajo

Treball "sense ànim de lucre" Empty Treball "sense ànim de lucre"

Missatge  UXUA Dl 8 Feb 2010 - 4:13

Hola! Tinc un dubte ...
He rebut un mail d'una associació que defensa els drets dels animals (fa poc que els hi he comprat unes samarretes) i em diuen el següent:
(···)No he podido evitar fijarme en tu web, y encontré chulísimas tus ilustraciones, especialmente las tiras de cómic cobre comida. Me encanta tu estilo!
Al equipo de ***** le encantaría contar con alguna de estas que te adjunto, para nuestro periódico trimestral. Editamos 20.000 a todo color, y es un periódico que distribuimos de forma gratuita en varios puntos de Barcelona, Madrid, Mallorca, Valencia, Pais Vasco y Galicia.
¿Te gustaría que tu obra formara parte de ****? Te adjunto el enlace para que veas algunos números.
Gracias por la atención, quedo pendiente de tu respuesta.


El cas és que dedueixo que evidentment no em pagarien per utilitzar les imatges (són les dels còmic de receptes que no recordo qui d'aqui al fòrum va penjar en un altre secció).
No és un encàrreg, és un projecte personal que es va quedar a mitges, i tinc els meus dubtes. No sóc sòcia d'aquesta associació però simpatitzo amb ells i se m'ha passat el cap la col·laboració "sense ànim de lucre" com ja he fet alguna vegada amb la ONG Matres Mundi. Però tot i així tinc els meus dilemes, perquè no deixa de ser un "treballar gratis" i fa una mica de rabieta...
En fi ... què en penseu??? i si col·laborés amb ells aquest cop cedint aquests còmics però deixant clar que si m'encarreguéssin alguna cosa a posteriori seria cobrant-ho?
A veure si les vostres opinions m'ajuden a veure-ho una mica més clar ...
Salutacionsssss! lol!
UXUA
UXUA

Cantidad de envíos : 16
Edad : 48
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 02/10/2009

http://uxuaart.googlepages.com

Tornar a dalt Ir abajo

Treball "sense ànim de lucre" Empty Re: Treball "sense ànim de lucre"

Missatge  Carme Marcos Dt 9 Feb 2010 - 3:05

Hola Uxua,
segons entenc, l'associació distribuïx la revista de forma gratuïta, pel que no tindran cap rendiment econòmic de les teves tires còmiques (almenys, que se sàpiga); tu simpatitzes amb l'associació; les tires ja són un treball fet (encara que estigui a mig fer), etc., etc....en la meva opinió, podries cedir-los les tires. A canvi, els hi diria que consti ben clar el teu nom (damunt o sota les tires si pugues ser), i posant al costat el teu e-mail. A ells no els hi costa res i a tu potser et surti algun encàrrec (si són 20.000 exemplars, entre diverses ciutats, pot ser que a algú més li interessi el teu treball).
És preferible que ho entreguis en format digital (CMYK, 300 dpi).
Personalment, jo no diria res de que si em fan un encarrec més endavant, els hi cobraré. Quan arrivi el moment, ja ho negociareu.
Tu decideixes...
Salutacions!
Carme.
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Treball "sense ànim de lucre" Empty Re: Treball "sense ànim de lucre"

Missatge  UXUA Dc 10 Feb 2010 - 4:13

Gràcies Carme!
M'has ajudat a decidir-me Very Happy
UXUA
UXUA

Cantidad de envíos : 16
Edad : 48
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 02/10/2009

http://uxuaart.googlepages.com

Tornar a dalt Ir abajo

Treball "sense ànim de lucre" Empty Re: Treball "sense ànim de lucre"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum