Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Taula de llum

Ir abajo

Taula de llum Empty Taula de llum

Missatge  Mar M.B Dj 20 Maig 2010 - 21:54

Hola a tothom! Moltes vegades he llegit de gent que busca una taula de llum que estigui bé de preu. Jo estaba entre aquestes personas. M'ho he mirat molt i per internet vaig trobar una molt xula, extraplana i més gran que un A3 per 190 euros (massa cara!, per a la meva butxaca!) A botigas de fotografia vaig demanar preus i per una una miqueta més gran que un A3 em demanaven 250 euros!!! (ni parlar-ne!! jeje).

Solució: me la faig jo!. Em vaig comprar:

Una planxa de "metacrilato" blanca 100x50cm (0'5cm de gruix, crec):26 euros
Dos listons de fusta d'un gruix d'uns 3 x 5 cm i de 2m de llarg: 6 euros les dues
Dos sistemes d'iluminació (fluorescent) llum freda: 11 euros els dos
Un tub de adhesiu per a fusta-metacrilat-vidre- etc (pegatodo): 3 euros
Alguns cargols per a fusta (aixó en tenia per casa)


En total per 46 euros m'he fet una taula de llum enorme i que va d'alló més bé, i es munta molt fàcil! Així que aquí hi ha una forma molt económica de tenir una taula de llum!

Si ho probeu a fer teniu en comte de deixar alguna obertura (millor als costats més curts) per que si no s'escalfa una mica la planxa, i mireu que el fluorescent no sigui més ample que el llistó de fusta on anirà fixat! I si treballeu en una taula de dibuixar poseu a la fusta de "l'invent"uns adhesius que venen de goma perque no rellisqui la taula de llum.

Apa! Espero que us hagi servit d'ajut! cheers

Mar M.B
Mar M.B
Mar M.B

Cantidad de envíos : 46
Edad : 46
Fecha de inscripción : 25/09/2009

http://www.mar-colorin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum