Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

preus per digital

2 participantes

Ir abajo

preus per digital Empty preus per digital

Missatge  mar Dc 9 Oct 2013 - 20:39

Hola,
Fa temps que no escric però sempre que tinc un dubte m'ajuda molt fer una ullada a la vostra web!

He de fer una il·lustració per un diari digital. Amb el tema digital em sembla difícil saber el preu que he de donar... en digital b/n, color, il·lustració petita, il·lustració de plana sencera, etc, és com si no existís...
Em podeu orientar?
Gràcies,
mar

mar

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 05/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

preus per digital Empty Re: preus per digital

Missatge  Carme Marcos Dj 7 Nov 2013 - 6:35

Hola Mar,
primer de tot, et demano disculpes per trigar a contestar-te, però és que he estat de mudances i no m'he pogut dedicar al fòrum, a més abans t'avisaven immediatament que hi havia una pregunta, però ignoro perquè ara no hi ha cap avís, així que haig de mirar assíduament pel meu compte per si algú fa una intervenció.

Anant a la teva pregunta, al meu entendre, depèn de la quantitat d'"audiència" que tingui aquest diari digital. No és el mateix "El Periódico" o "La Vanguardia" digitals que un altre de més local, al que interessa a menys quantitat d'usuaris.

Actualment els preus poden ser qualsevol cosa, perquè el moment pel qual passem propícia que el que abans era un preu normal, ara es vegi pels clients com un preu alt. Normalment, són els propis diaris els que et donen el preu, però en línies generals, una il·lustració a plana sencera a color, el preu seria de 150-200 €, una il·lustració petita, 50-70 € i en b/n a un 80 % d'aquests preus.

Espero que hagis pogut sortir de dubtes i et reitero les meves disculpes per no haver arribat a temps.
Una abraçada,
Carme
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

preus per digital Empty gràcies

Missatge  mar Dv 15 Nov 2013 - 23:32

Gràcies Carme! ho tindré present encara que amb la crisi (o excusa crisi) sembla que això dels preus és xauxa... treballar gratuïtament, massa car, etc.

mar

Cantidad de envíos : 9
Fecha de inscripción : 05/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

preus per digital Empty Re: preus per digital

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum