Fòrum d'Il·lustrad@rs
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Salutacions, em presento

2 participantes

Ir abajo

Salutacions, em presento Empty Salutacions, em presento

Missatge  gerard7 Dc 5 Jun 2013 - 3:01

Salutacions,

El meu nom és Gerard Martin i tinc 29 anys. Fa anys que la meva passió és el dibuix, i veure millores en el meu treball m'omple com res! Ara mateix estic molt centrat en el retrat de persones.Per a mi és un orgull fer retrats i sobretot que la gent s'hi vegi reflectida.També estic treballant paral·lelament per a fer una historia gràfica que submergeixi al lector en altres plans, ja que em facina la lectura i quasi van lligats de la ma. m'agradaria tenir la vostra opinio! Es un orgull que podeu apreciar el meu treball, moltes gracies!
PD: Els treballs que faig estan penjats a gerardmartin.wix.com/gerard
Salutacions, em presento 18312048
Salutacions, em presento 87038054
Salutacions, em presento Pc1copiar
gerard7
gerard7

Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 05/06/2013

http://www.gerardmartin.wix.com/gerard

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions, em presento Empty Re: Salutacions, em presento

Missatge  Carme Marcos Dc 5 Jun 2013 - 5:04

Hola Gerard, benvingut al fòrum! bounce

Després de visitar el teu web, deixam felicitar-te per la teva habilitat amb el retrat. Hi ha alguns dibuixos que estan molt assolits.

Com demanes una opinió, em permeto dir-te algunes coses que farien que els teus dibuixos anessin encara millor, al meu entendre. És això: en general el començament del cabell el fas de forma brusca. Per exemple, el cabell frontal de Clint Eastwood forma gairebé una línia recta. El més natural seria que seguís la curvatura del front. Un altre exemple, el naixement del cabell de Dalí si ho fessis menys 'ordenat' guanyaria més també. El cabell d'Ingrid Bergman i Humphrey Bogart, el mateix, etc.
L'exemple millor del que vull dir és el cabell del personatge que fuma, el dibuix després d'en Leónidas, que és un començament de cabell més natural, d'acord amb la resta del dibuix tan realista.

Res més, gràcies per mostrar-nos el teu portafoli, Gerard. Smile
Salutacions,
Carme.
Carme Marcos
Carme Marcos
Admin

Cantidad de envíos : 499
Ubicació : Barcelona
Fecha de inscripción : 24/03/2009

http://www.cmarcos-ilustracion.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions, em presento Empty Re: Salutacions, em presento

Missatge  gerard7 Dc 5 Jun 2013 - 17:09


moltes gracies, el cabello es un tema que tinc que millorar cert, conforme vagi avançant anire ampliant
la galeria del apic perque ho pogueu valorar.Molt agrait i feliçitats pel foro ple d artistes qualificadissims
gerard7
gerard7

Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 05/06/2013

http://www.gerardmartin.wix.com/gerard

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions, em presento Empty Re: Salutacions, em presento

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum